zondag 20 april 2014

Geurwerk verhuist!

Al weer een paar jaar geleden begon ik vol enthousiasme dit blog, om er vervolgens net zo snel weer van te worden afgeleid door allerlei andere beslommeringen. Het enthousiasme voor geurwerk is echter gebleven.

Enige tijd geleden heb ik daarom het domein www.geurwerk.nl vastgelegd en daar een WordPress site aan gekoppeld. Die moet nu natuurlijk gevuld worden. Ik heb inmiddels ruime ervaring met WordPress en dit content management systeem bevalt me veel beter dan Blogger. Daarom verhuist dit bescheiden beginnetje vol ambitie naar www.geurwerk.nl en wordt deze Blogger site t.z.t. opgeheven.

Zie ik je daar?


In 2009 verhuisden mijn (zelf gekweekte) eikje en Japanse esdoorn met ons mee van de tuin in het Haagse Statenkwartier naar het balkon in Den Haag Zuidwest.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten